tisdag 17 juli 2012

Träning..

Skapligt nöjd faktiskt efter att ha både tagit en promenad idag (dock inte så fort) och sedan dessutom hunnit med att träna. Himla skönt att träna på kvällen, inte alls många som var där när jag körde vid 20-tiden..
Grymt trevlig är han som jobbade idag dessutom, alltid så glad & pratsam av sej.

Den här veckan ska jag försöka att komma iväg 3, allra helst 4 gånger och träna.. Vore verkligen bra av mej! Men det borde jag hinna då jag inte jobbar så mycket den här veckan.. :)

Imorse pratade vi om hur jag vill göra med nattjobb i framtiden, det är något som jag har funderat på länge länge.. Det vi bestämde var att jag ska v. 40 (och 5 veckor framöver) börja jobba dag, men 3 nätter den perioden också, så jag kommer åt arbetstidsförkortningen.. Och så sen ska jag jobba 5 veckor natt och då gå ned i arbetstid.. För som det är nu har jag jobbat heltid natt, vilket verkligen börjar kännas i kroppen och i huvudet. Så det känns bra.. Men samtidigt vet jag inte hur det kommer kännas, kommer jag att vela jobba natt igen när jag börjat jobba dag igen? Saknar ju mina dagkollegor nått otroligt.. Hmm.. svårt det där. Men jag provar, så får vi se hur det känns helt enkelt. Jag har ju trots allt en dagtjänst..

En av mina favoritövningar, ger snygga armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar