onsdag 11 juli 2012

Installation av boxern..

Hmm.. skeptisk till att det kommer funka på en gång -haha- Kommer väl sluta med att jag får ringa kundtjänst igen & känna mej som en äkta dum blondin ; ) Meeen, det bjuder jag på!

Jag har liksom aldrig behövt lära mej att fixa med det här själv, utan det har jag alltid haft en respektive som fixat åt mej, kanske dags nu när jag är 27 år? :P Äääsch! Jag har faktiskt den åsikten att vi är alla bra på olika saker & kan hjälpa varann med det.. T ex jag är duktig på att laga mat, baka, pyssla & fixa.
Fick ju faktiskt hjälp med min tv & alla tv-kanalerna, tack och lov! Så nu ska det bli spännande att se hur det här går.. boxern står och uppdaterar just nu, går ju inte superfort direkt skulle jag inte vela påstå.. ; )

Men hmm.. ska ju ha kvar mina "gamla" vanliga kanaler, men måste koppla in den nya boxern med antennsladden och det finns bara ett antennuttag.. Oh, snillet som jag är kom jag på att jag har ju en "splitter" så jag ska kunna ha flera uttag, braaaa där! Kanske finns hopp även för mej?

Måste fixa en ny DVD, kanske skulle ta mej ann det projektet imorgon tro? Allt beror lite på vädret & om jag får min fredag bortbytt, håll alla era tummar för mej nu!

Snart dags för en promenad också, känner mej inte jättemotiverad, men kan ju försöka att gå en liten bit iallafall.. : )

Funderar lite på vad jag ska blogga om.. hittade en gammal fil, där jag hade hittat från någons blogg, typ en lista på vad hon skulle skriva om, under en 30-dagars period eller nått sånt var det.. Kanske skulle fortsätta på den, har ju faktiskt skrivit om några av ämnena.. Vad tycker ni? Vad vill ni läsa om? Mer dagens citat och dagens outfit lovar jag att jag ska komma med.. Och så självklart mina nya inköp och min vardag som vanligt ; )
Mycket spännande läsning kan ni förvänta er -haha- Knappast va? Så mycket spännande händer det inte i mitt liv.. Förutom att jag oftast gör livet mer komplicerat än vad det faktiskt behöver vara : ) Känner ni igen er?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar