fredag 13 juli 2012

Min dag

Idag blev det sovmorgon igen, eftersom jag i vanlig ordning somnade sent. Därefter bar det av till Ingelsta shoppingområde för att kolla en ny DVD-spelare, men så strosade jag även runt & kollade lite annat.

Fyndade bland annat en jättefin top på MQ och så blev det ett par jeans från Gina Tricot.. Någon ny DVD-spelare blev det inte. Utan jag måste tyvärr köpa ett heeelt nytt hemmabiosystem.. Inte alls vad jag hade räknat med, men så blir det tyvärr =/ Usch så trist det känns! Har ju liksom köpt ett hemmabiosystem i god tro av en vän och så har det slutat fungera :( Eller rättare sagt, DVD-spelaren har det.. =/

Hann även med en fika och en snabb sväng med Marie på stan, hon har nu gått på semester. Inte alls avis på henne ;) Blev en caffe frappe och hallonpaj på Waynes, gott som alltid! :) Därefter hem i spöregnet..

Ikväll har jag bara varit hemma, tvättat & fixat lite. Skönt med en till kväll hemma i lugn och ro :) Hade tänkt träna, men klockan blev så himla mycket & det blev sent med maten.. Så det blir imorgon tänker jag. Då blir det armar och mage. Kanske lite kondition också? Borde verkligen..

Har legat och kollat på TV4Fakta hur länge som helst, världens bästa kanal! Tvätten väntar på att bli vikt, finns hela tiden massa saker som distraherar mej -haha- Men innan jag ska sova ska jag iaf ha vikt tvätten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar