söndag 15 juli 2012

Söndag- godmorgon?

Söndag morgon
Happ, då var det söndag morgon då... Och hemkommen efter natt nr. 2 av 3. Yay, ytterligare ett pass att bocka av i kalendern, otroligt skönt! Bara 8 pass kvar nu, underbart ska ni veta! Längtar ihjäl mej just nu!

Men nu är det dags att sluta min två blå (eller vad har jag för färg egentligen?!), för att vakna pigg i eftermiddag och förhoppningsvis utan ont i magen och ryggen. Håll tummarna. Tungt att jobba när jag har sån här värk i ryggen =/ Tacka vet jag Ipren, mirakelmedicinen ;) Förutom för alla som överkonsumerar, nyopererade eller äter blodförtunnande.. Rena döden..

Så jag säger- godnatt och godmorgon! Hoppas ni har en bra dag, uppdatering kommer när jag vaknat!

Kvällen fredag den 13:e då jag precis kommit till jobbet
Bilden tog jag ut genom fönstret på jobbet ca. kl. 04:00 imorse.. Igår morse var det betydligt vackrare än idag..  För att inte tala om i förrgår kväll när jag kom till jobbet.. Fantastiskt vacker regnbåge, det var länge sen jag såg en regnbåge! Därför fick det bli ett kort på även den. Visst är det vackert?

Förresten- kanske dags för en dagens outfit idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar