måndag 16 juli 2012

Jag blir så trött ibland..

Alltså, helt seriöst, vad förväntade han sej att få för svar på det han skrev?

Jag blev förbannad och ledsen.. Tror han att han ska få som han vill, bara när han vill? Knappast.. Och att han kan knäppa med fingrarna så kommer jag springande som en hund.. Aldrig i livet. Då har du gått på fel tjej! Jag är inte någon andra sortering, jag är det absolut bästa som en kille någonsin kan få!

Näedu, där begick du en rejäl miss ska jag säga dej! Haha :) Våga inte ifrågasätta mina val, mitt handlande och mitt sätt, när du knappt ens känner mej.. Och du- jag är inte någon jäkla köttbit! Och definitivt inte din köttbit!

Big fucking misstake att du ifrågasatte mej & V... Suck. Ibland blir jag bara så himla trött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar