söndag 22 juli 2012

Lördagen 21/7

Igår var det full fart som gällde!

Mamma & pappa kom på förmiddagen, då var det bara sätta fart, utnyttja tiden till max! Fick hjälp att sätta fast min front till diskmaskinen som fick för sej att lossna förut. Så sågade vi till skivan som sitter under diskmaskinen så den slipper ramla ned varje gång jag öppnar diskmaskinen fullt. Sedan blev det självklart en sväng till Erikshjälpen, oj så roligt det är att kolla där! Finns alltid massa fint & roligt!

Därefter bar det av till Elgiganten för att köpa nytt hemmabiosystem, det tog sin lilla tid att få ordning på det. Men till sist så :) Och köpte även en liten hårfön som jag kan ha med mej till Turkiet nästa vecka. Undra hur lång tid det kommer ta för mej att torka håret bara? Haha :) Återkommer med det till er.. Har ju lite hår ;)
Väl hemma installerade vi hemmabiosystemet, med alla långa sladdar som trasslade in sej i varann och mej för den delen med ;) Men den bjuder jag på! Många skratt och mindre fina ord blev det då ;)

När de åkte så blev det lite slappartid för mej här hemma, sminkade mej lite & fixade håret också :) För sedan blev det att gå på Trädgår'n med M, barnen & J. Riktigt gott var det! Caesarsallad är verkligen otroligt gott! Och ett glas vin till det såklart då! Därefter gick vi till ett nytt ställe, eller ja, nytt för oss iaf, inte hört talas om det. Nämligen, Ardor, ett otroligt mysigt ställe! Betongbord och soffor/sittplatser. Riktigt häftigt! Älskar betong, så himla snyggt! Och oj vilken god drink jag drack där! Nått med champagne i, jordgubbar & chili bland annat. Mycket gott! Blir allt flera besök dit har jag tänkt mej! :) J's drink med After eight, mums säger jag bara! Blir nog allt att prova den nästa gång, som en hel efterrätt ju! :) Och det säger jag aldrig nej till!

Blev en tidig kväll, de andra ville hem. Så resten av kvällen/natten spenderade jag framför datorn och kollade även på ett avsnitt True Blood med fantastiska Alexander Skarsgård. Trevligt trevligt! La mej ändå hyffsat i tid inatt, men blev en lång sovmorgon ändå.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar