måndag 23 juli 2012

Helgen som varit..

Har varit en bra helg, helledig dessutom, underbart! :)

Hade inte planerat så mycket till en början, men jag hade ändå lite att göra, känns bra :) Igår, söndag, blev det inte sådär jättemycket gjort, men ja.. lite iallafall :) Hade tänkt att träna igår, men så satte jag mej vid datorn & helt plötsligt var klockan nästan 19 & gymmet stänger 20 på söndagar. Så det blev en promenad istället, inte helt fel det heller. Trevligare med promenad med kompisar dock.

Just like when he holds me in his arms ;)
Innan promenaden så var jag på stan en sväng, lämnade tillbaka en sladd & så köpte jag ett par skor på rea som jag spanat på, så nu håller jag på & ser om jag ska behålla dem. Man ska ju gärna kunna gå i skorna också, inte bara sitta & se snygg ut i baren ;) Eller hur?

Efter min lilla sväng på stan hamnade jag i soffan, lyssnade på lite musik & bara var ett tag- skönt! Sen fick jag lite besök, det var trevligt, men alldeles för kort, som alltid -haha- Meen, vi hinner förhoppningsvis ses innan jag åker till Turkiet.. Hoppas hoppas!

Nu är det måndag igen, vilket innebär jobb, även för mej.. Tyvärr, men nu är det inte många pass kvar tills jag får semester, vilket ska bli otroligt underbart ska jag säga er! Helt fantastiskt vad jag längtar! :) Blir dock en rätt så tuff vecka för min del, måndag, tisdag och onsdag natt. Dvs. jag går av torsdag morgon, på fredag kväll kör jag sista natten innan det är dags för semester, woooho! Så nu är det kämpa in i det sista som gäller!

Har ätit frukost & låtit den smälta lite nu, så det är dags att kasta på mej lite kläder för att bege mej iväg mot gymmet. Hårdträning den här veckan, kommer även försöka att träna lite när jag är på semester. Det har blivit en sån stor del av mej, jag får abstinens utan min träning.. Positivt antar jag faktiskt? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar