fredag 27 juli 2012

Dagen som varit..

Var svårt att komma upp ur sängen idag, hade tänkt att komma upp lite skapligt i tid & träna på eftermiddagen. Men det blev i omvänd ordning istället :) Kom upp ur sängen strax innan 15, hade tänkt komma upp ur sängen kring.. 13:30-14, men så går det ibland ;) -hihi-

Idag har jag fått lite nytta gjort :) Har varit & växlat pengar till resan, strosat runt på stan (lagom mycket nytta, haha), varit på Apoteket och så även kollat igenom min packning. För vilken gång i ordningen tro? Haha :)

Och så nu ikväll har jag varit & tränat. Fick lite tips från en som jobbar där. Man kan behöva det ibland, känner att jag slarvar lite ibland faktiskt.. Svårt att hålla armbågen stilla och röra armarna för mycket, på ett felaktigt sätt. Kändes bra, men jäklar, känns redan som om jag har träningsvärk ;) Illa illa! Hur kommer det att kännas imorgon tror ni? Tränar man mycket när man är tjenis med personalen på gymmet och han frågade när jag skulle komma på hans pass? Haha :) Spinning är ju inte riktigt min grej, kommer ju typ att dö.. Eller ja, jag kommer garanterat att dö! Förresten, SATS-appen är ju bara bäst, så bra att kunna se alla träningspass, öppettider mm. direkt i telefonen, lovley! Har ni någon bra träningsapp?

Fick förresten höra av en tjej som jag brukar träffa rätt så regelbundet att jag såg väldigt vältränad ut, "fit" eller var det "tight" ordet som hon använde? Blev jävligt nöjd iaf! :) Tackar! Sånt kan göra ens dag verkligen!

Näeni, idag har jag absolut ingenting att blogga om.. faktiskt. Kanske ta mej ann en av de ämnena jag har på min lista? Inte riktigt trött ännu så att jag vill sova.. Men ska försöka att komma i säng skapligt inatt, inte såå himla sent iaf :) Värt ett försök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar