måndag 23 juli 2012

Bröllop?

Vad drömmer ni om för sorts bröllop?

Jag har väl alltid tänkt att jag vill ha ett litet bröllop, inte vääärsta klänningen, ringen mm. Men ja, varför vara så himla svensk för egentligen? Landet lagom liksom.. Jag älskar saker som glittrar, jag vill se ut som en prinsessa, ha ett sagobröllop och att det verkligen ska vara en fest- ett firande av något underbart.. Jag vill ha nått alldeles speciellt! Men det ska inte vara för mycket liksom, men lite på gränsen kanske? Haha :)

Hur kom jag in på de här tankarna? Ja, ärligt talat.. jag trodde att vid den här tidpunkten i livet att jag faktiskt skulle vara gift och ha barn. Jag hade något form av mål att ha "alla" mina barn när jag var 30.. ser lite mörkt ut som det är just nu faktiskt ;) -haha- Fast den dagen kommer.. hoppas jag :) Snart! Och ett underbart fint hus ska jag bo i -haha- Livet blir vad man gör det till är det någon som sagt till mej.. Ooooch! Helt klart ett måste- en riktig walk-in-closet eller en riiiiiktigt stor, bra garderob så jag får plats med alla mina skor, klänningar, kläder, smycken & smink. Allra helst en sminkhörna med bra belysning som jag hade när jag bodde i Eskilstuna, det var grymt! :)

Må låta ytligt eller ja, jag vet inte.. men det är mina drömmar det handlar om. Just mina, inte dina :) Så stör du dej? Bry dej inte om det här inlägget då helt enkelt ;) -haha-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar