tisdag 10 juli 2012

Regnoväder

Vilket regnoväder det blev igår när jag skulle till jobbet, helt galet! Började med lite regn precis när jag skulle iväg till jobbet, övervägde att cykla, men tänkte "Jag har ju faktiskt tränat idag, så jag kan unna mej att åka buss till jobbet idag". Tur var väl det.. För när jag satte mej på bussen, ja, då brakade det loss på riktigt verkligen! Galet vad det small och blixtrade. Och jag gillar verkligen inte när det åskar och blixtrar.. Usch, läskigt!

Så det var skönt att komma in på jobbet! Jösses vad dagrummet lös upp när det blixtrade till!

Och idag då när jag vaknar.. Börjar spöregna igen. Jag är väldigt beroende av vädret, blir extremt trött av att det bara regnar, så jag har inte gjort mycket nytta alls sedan jag gick upp. Lagt mej i soffan & läst. Väldigt skönt iofs, igår var en väldigt produktiv dag före jobbet! Skönt att det var lite lugnare på jobbet inatt.. Hoppas att det håller i sej nu, att det faktiskt kan få vara lite lugnt nu. Håll tummarna nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar