fredag 13 juli 2012

Fredag den 13:e

Och det är min turdag! <3

Blir alldeles tårögd, jag har verkligen världens underbaraste föräldrar! Sitter här med tårar i ögonen..

Jag har haft så himla otur med mycket.. blev lurad på en telefon som inte fungerade, nu har mitt hemmabio lagt av & ja, massa andra saker som kostar massa pengar.. Jag har ju inte direkt haft den bästa ekonomin efter min flytt då jag har tvungen att köpa allt, förutom porslin typ.

Fick lite pengar som present av mina föräldrar, jag är så otroligt tacksam! Jag tjänar inte så mycket, men jag ska verkligen komma på något sätt att gottgöra dem. Nu sprutar tårarna. Av lycka. Samtidigt är det en dubbel känsla..Men jag vet att de gör det här för att de vill.


Underbara mamma & pappa- jag älskar er & är så otroligt tacksam att jag har er, jag vet att ni alltid ställer upp på mej. Även om jag skulle ringa mitt i natten, så vet jag att ni inte skulle tveka en sekund på att komma & hämta mej om jag så väl bad om det.. Och då bor jag en sådär 15 mil bort.. Ord räcker inte till vad jag är tacksam. Jag har tur att jag har så fantastiska föräldrar som er! Inte alla som har det..

Snart åker vi till Turkiet tillsammans, det blir nog en fantastisk resa! <3 Jag älskar er!


 Korten är tagna när vi var på semester i Thailand tillsammans, då min pappa hade fyllt 60 tror jag om jag inte minns helt fel.. Mina fina föräldrar! <3

1 kommentar:

  1. härligt när man har sådana föräldrar som ställer upp på sina barn

    SvaraRadera